برنامه‌های طرح «هزاران ختم قرآن كريم

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 72
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 72
بازدید سال : 1663
بازدید کلی : 206773
برنامه‌های طرح «هزاران ختم قرآن كريم

حجت‌الاسلام ذكاوت:
برنامه‌های طرح «هزاران ختم قرآن كريم» از فردا آغاز می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: طرح هزاران ختم قرآن كريم از اول تا نيمه ماه شعبان‌المعظم (اول تا 15 تيرماه) با همكاری نهاد‌ها و سازمان‌های قرآنی و فرهنگی كشورمان و به همت شبكه راديويی قرآن اجرا خواهد شد.

در راستای ترويج فرهنگ انتظار و دعا برای تعجيل در فرج منجی عالم بشريت(عج) با توجه به اهميت و بركات ختم قرآن كريم از جمله اجابت قطعی يك دعا برای ختم كننده و اين‌كه بالاترين دعاها و عبادت‌ها انتظار فرج خوانده شده، راديو قرآن امسال نيز با همكاری نهادهای قرآنی دوازدهمين دوره هزاران ختم قرآن كريم را برگزار می‌كند.

 طرح هزاران ختم قرآن كريم از سال 1379 هر ساله در نيمه اول ماه شعبان هم‌زمان با ميلاد امام زمان(عج) با هدف دعا برای سلامتی و تعجيل در فرج حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود و از آغاز اجرای اين طرح تاكنون، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی دولتی و خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد برای اجرای اين طرح همكاری بسيار داشته‌اند.

حجت‌الاسلام ذكاوت تصريح كرد: از سال 1390 با انجام ثبت نام ختم قرآن به صورت اينترنتی به سه زبان فارسی، عربی و انگليسی جنبه بين‌المللی به اين طرح بخشيده شده است.

وی گفت: رقم ثبت شده در سال گذشته، يعنی يازدهمين دوره برپايی اين طرح، 363 هزار ختم قرآن يعنی 10 ميليون و 90 هزار جزء قرائت بود و جالب اين‌كه بيشتر ختم‌ها گروهی و خانواد‌گی بوده و اين فقط آماری است كه راديو قرآن، خود اقدام به ثبت كرده، همچنين طبق نظرسنجی‌ها حدود 50 درصد از افرادی كه سال گذشته در اين طرح شركت كردند، از سال 84 به طور مداوم در طرح ختم قرآن كريم شركت داشتند.

مدير گروه قرآن، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی راديو قرآن عنوان كرد: برای شركت بيشتر علاقه‌مندان در اين طرح، امسال علاوه بر سايت راديو قرآن به نشانی www.radioquran.ir، سايت بنياد جهانی ختم قرآن مجيد به نشانی www.ghorany.com به 9 زبان طراحی شده كه كاربران می‌توانند با مراجعه به يكی از اين دو سايت در دوازدهمين طرح هزاران ختم قرآن كريم به نيت سلامتی و تعجيل در ظهور امام عصر(عج) شركت كنند.

حجت‌الاسلام ذكاوت بيان كرد: هموطنان داخل كشور می‌توانند، علاوه بر دو سايت فوق‌الذكر به صورت پيامكی جزء مورد نظر خود را به شماره 30000114 ارسال كنند و يا ارسال عدد هفت را به سامانه پيام كوتاه 30006236 و با شماره‌های 88887272، 66566657، 55955767 و 55935757 به صورت تلفنی ثبت نام كنند.

وی در ادامه افزود: اين سايت به عنوان تخصصی‌ترين و بزرگترين سايت ختم قرآن در جهان فعاليت می‌كند و حدوداً شبی 500 ختم قرآن كريم انجام می‌شود و مسلمانان 80 كشور در اين امر مهم مشاركت دارند.

يادآور می‌شود، طرح هزاران ختم قرآن كريم از اول تا نيمه ماه شعبان المعظم (اول تا 15 تيرماه) با همكاری نهاد‌ها و سازمان‌های قرآنی و فرهنگی كشورمان و به همت شبكه راديويی قرآن اجرا خواهد شد كه در قالب اين طرح، زمينه هزاران ختم قرآن توسط همه علاقه‌مندان به قرآن كريم و عاشقان ولايت برای سلامتی و تعجيل در فرج وليعصر(عج) مهيا می‌شود.

  


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 160
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
fati در تاریخ : 1391/3/31/3 - - گفته است :
سلام عزیز خوبی ؟! وبلاگ خیلی خوبی داری . مطالبش خیلی قشنگ بودن

اگه خواستی به ما هم سری بزن و عضو انجمن ما شو

انجمن تفریحی ما کلی مطلب سرگرم کننده و آموزنده داره که با اومدنت حتما ازشون استفاده میکنی

اگه بیایی میتونی تو تالار مورد علاقه ات فعالیت کنی

ممنون عزیزم

فعلا

bo00o0o0o0o0s


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود